Search This Blog

Sunday 8 December 2013

LA LUMIERE COSMETICS


La Lumiere look


Moist Lipstick Naturelle & 6 in 1 




Gincu bibir dengan teknologi revolusi baru ini di hasilkan dengan teknologi terkini dengan gabungan  kolagen dan SPF. Ekstrak Gamat, formula tambahan untuk memastikan bibir anda sentiasa lembab dan mencegah kekeringan dan sentiasa anjal . Tekstur mewah dan halus meluncur di bibir dengan kelengkapan yang sempurna. Hasilnya kelihatan penuh, licin dan mengiurkan.

Single    :    Harga Runcit: RM29(WM) RM34 (EM)
6 in 1 BOX :    Harga Runcit: RM32 (WM) RM37 (EM)

  

Glitz Moisturising Lip Liner



 



Memiliki bibir seksi dan mungil dengan olesan pengaris bibir untuk tampak lebih muda, lembab dan segar. Keunikan lip liner yang boleh digabungkan dengan dwi tindakan iaitu mencorak dan mewarna.

Harga Runcit: RM15 (WM) RM19 (EM)




Magical Stick Eye Liner



 


UNTUK LIRIKAN MATA YANG MEMPESONAKAN. Dari mata turun ke hati. Pensil  solekan mata tidak semestinya menjadi kewajipan tetapi apabila dikenakan mata anda tampak lebih besar dan lebih galak. Lorekan pada kelopak mata dan penggunaan lebih mudah dan tidak mencomotkan ketika memakainya.  Sapukan di kelopak atas dan bawah mata. Untuk hasil solekan yang kelihatan serak atau 'smokey' gunakan berus dihujungnya.  Boleh juga digunakan untuk kemasan pada kening.

Harga Runcit: RM15 (WM) RM19 (EM)





Dual Powder Foundation SPF 30


Bedak padat dwi cara dengan  SPF ini menjadikan kulit semulajadi lembut dan halus seperti sutera. Berkesan untuk menutupi noda dan bekas luka (parut) di wajah. Adunan khas dengan teknologi  serbuk mikro (micro powder)untuk memelihara keseimbangan kelembapan kulit, tidak berdebu malah mudah lekat, dan menyamakan warna kulit. Bebas minyak dan kelihatan lebih sihat.

Harga Runcit: RM39 (WM) RM44 (EM)



Treatment Creme Foundation SPF 30




Bedak Asas ini mengembalikan kulit anda kelihatan segar dan awet muda. Ianya dapat mengatasi masalah kedutan serta menutup parut-parut jerawat dan kesat jeragat. Menjadikan kulit mukasekata, semulajadi, tidak berminyak dan tahan lama disamping bertindak sebagai pelindung daripada sinaran UV . Bedak asas ini mampu merawat kulit dari dalam agar kelihatan cantik berseri. Boleh dipakai siang dan malam setiap hari.

Harga Runcit: RM57 (WM) RM62 (EM)




Radiant Concealer SPF 30


  



Bedak Asas Pelindung Cela ini  diformulasikan dengan Sea Cucumber, Aloe Vera, Propolis, dan Grape Seed Oil yang memberi kesan solekan yang kemas, cantik dan licin pada wajah selain melindungi kulit dari selaran matahari. Selain itu mampu merawat  kulit dari dalam agar kelihatan cantik berseri dan bercahaya. Gunakannya untuk melindungi cela dan kecacatan,  bintik-bintik hitam, kemerahan, dan jerawat saja. Pori nampak kecil dan tidak ketara. Untuk semua jenis kulit dan tidak berminyak.

Harga Runcit: RM59 (WM) RM64 (EM)

Klik sini untuk ORDER

No comments:

Post a Comment